Logo

Marketing MIX

Sieć pizzerii Da Grasso ramię w ramię z Coca-Colą  

Da Grasso, największa polska franczyzowa sieć pizzerii zmieniła dostawcę napojów gazowanych. W ramach nowo podpisanej umowy, we wszystkich lokalach sieci na terenie całej Polski, sprzedawane będą produkty firmy Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Dodatkowo firmy podejmą wspólne działania promocyjne.

Umowa pomiędzy Da Grasso a Coca-Colą została podpisana na 5 lat i dotyczy wybranych produktów z asortymentu Coca-Coli – głównie napojów w butelkach PET. Niektóre restauracje wprowadzą do swojej oferty również produkty w butelkach szklanych. Jak informuje przedstawiciel spółki, dzięki rozpoczęciu współpracy, franczyzobiorcy Da Grasso będą mieli możliwość  nabywania produktów na bardzo korzystnych warunkach. Ponadto wszystkie lokale działające w ramach sieci, zostaną wyposażone w firmowe lodówki producenta napojów.

– Nawiązanie współpracy bardzo nas cieszy, ponieważ daje szansę na wzajemną promocję naszych marek, a z pewnością spotka się także z uznaniem naszych klientów oraz właścicieli lokali Da Grasso. Chcemy, aby w naszych restauracjach oprócz pysznego jedzenia goście mogli znaleźć także swoje ulubione napoje – mówi Magdalena Piróg, Wiceprezes Da Grasso Sp. z o.o.

Firmy planują również realizację wspólnych akcji marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży w lokalach oraz wzajemną promocję marek. Klienci Da Grasso będą mogli skorzystać z wielu ciekawych promocji, szczególnie w ofercie „na wynos”.