Jeszcze tylko do 31 marca można nadsyłać zgłoszenia do 8. edycji konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Mogą w nim brać udział salony ze wszystkich branż.
Konkurs Retail Marketing Awards, do tej pory skierowany do salonów modowych, został w tym roku poszerzony o wszystkie branże. Może w nim wziąć udział każdy sklep działający na terenie Polski. Jurorzy będą oceniać visual merchandising, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Partnerem Głównym tegorocznej edycji konkursu Retail Marketing Awards została firma Multicontract reprezentująca Adore Touch, światową markę elastycznych paneli podłogowych dla obiektów handlowych. Brand Adore Touch ma w portfolio realizacje dla takich sieci sklepów, jak: Victoria’s Secret, T-Mobile, Macy’s, Bloomingdale’s, Brooks Brothers czy Walmart. Marka Adore Touch wspiera idee promujące ciekawe koncepty handlowe, najlepsze praktyki marketingowe i visual merchandisingowe, dlatego Multicontract zdecydował się objąć partnerstwem Retail Marketing Awards.
Organizatorem RMA jest firma Promedia, której właściciel Jerzy Osika zasiada w Radzie Ekspertów prestiżowego światowego konkursu EuroShop RetailDesign Awards na najciekawsze nowe koncepty handlowe. Najlepsze salony, biorące udział w Retail Marketing Awards i spełniające kryteria EuroShop RetailDesign Awards,będą zgłoszone do tego międzynarodowej edycji konkursu. Udział w konkursie Retail Marketing Awards jest bezpłatny. Ogłoszenie laureatów i wręczenie nagród nastąpi 16 kwietnia 2015 podczas Retail Marketing Forum w Warszawie.