24 marca na Skwerze Hoovera przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie odbył się niecodzienny event. W miejscu standardowego przystanku autobusowego stanęły kolorowe, interaktywne organy. Wydarzenie było elementem globalnej inicjatywy imlovinit24, podczas której McDonald’s połączył wirtualnie cały świat zapewniając mieszkańcom 24 światowych miast 24 godziny radości.
Rankiem na warszawskim Skwerze Hoovera zamiast zwykłego pojawił się nietypowy, grający przystanek, przypominający swoim kształtem instrument muzyczny. Kilkaset osób bawiło się na nim w rytm znanego jingla McDonald’s, jaki można było wygrać na klawiszach, które zastąpiły ławkę przystanku. Wystarczyło usiąść w odpowiedniej sekwencji, aby wielkie organy wygrały doskonale wszystkim znane para-pa-pa-pa. Poprawne wygranie melodii upoważniało do odebrania zaproszeń do McDonald’s. Zaciekawieni przechodnie bardzo chętnie brali udział w tak niecodziennym przedsięwzięciu, chcąc zapewnić sobie odrobinę rozrywki i zabawy.
Udział w akcji imlovinit24 wzięły 24 miasta z całego świata. Każde z nich wybrało i zrealizowało wymyślony przez siebie pomysł na pokazanie tego, co McDonald’s robi najlepiej każdego dnia – daje radość milionom ludzi na całym świecie. Dla przykładu w Sydney powstał ogromny balon w kształcie filiżanki kawy, a mieszkańcy miasta otrzymali kupony upoważaniające do odebrania darmowej kawy w McDonald’s. We Włoszech zorganizowano pyjama party, w Japonii powstała fotobudka, w Wielkiej Brytanii Jessie J dała koncert – niespodziankę w specjalnym autobusie.
[galeria=”1″]
– Imlovinit24 jest wyjątkową inicjatywą, która pokazuje globalny zasięg McDonald’s i moc nowych technologii w zbliżaniu ludzi. 24 akty radości, które miały miejsce jednego dnia, to znacznie więcej niż zbiór lokalnych wydarzeń – razem tworzą prawdziwą globalną chwilę przyjemności dla ludzi na całym świecie, którzy mają okazję uczestniczyć we wspólnej zabawie – powiedział Atif Rafiq, Dyrektor ds. Digital w McDonald’s Corporation.
Przebieg wszystkich 24 eventów był na bieżąco relacjonowany pod adresem: imlovinit24.com.
Polską akcję wspierały szeroko zakrojone działania promocyjne. Za kreację i produkcję odpowiadała agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Działania w zakresie zintegrowanej komunikacji w mediach zostały przygotowane i przeprowadzone są przez agencję 24/7 Communication.