Logo

Trade marketing

Znamy laureatów Strefy Studenta

W ramach VII Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations 2015, zorganizowano konkurs skierowany do młodych projektantów opakowań, którzy będąc jeszcze na studiach postanowili zadbać o swoją karierę i zaistnieć w branży.

Spośród nadesłanych prac internauci wybrali trzy, które ich zdaniem były najciekawsze. Prace, które zdobyły największą liczbę głosów to:

I MIEJSCE
„Zdrowie to pestka” autorstwa Magdaleny Witkowicz/Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi

II MIEJSCE
„crystal beer” autorstwa Anity Szymankiewicz/Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

III MIEJSCE
„Opakowanie na miskę” autorstwa Pauliny Ratajczak/ Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi

[galeria=”1″]

Wszystkie opakowania zgłoszone do Strefy Studenta będzie można zobaczyć podczas VII Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się już 9-10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie.

Organizatorzy zdecydowali się nagrodzić wszystkich biorących udział w konkursie możliwością uczestnictwa i prezentacji swoich projektów na targach.
Dodatkowo podczas samych targów obradować będzie niezależne Jury złożone z profesjonalistów, od lat związanych z branżą, którzy przyznają trzy pierwsze miejsca w kategorii „Oceny profesjonalistów”.

– Możliwość udziału w Strefie Studenta to szansa dla początkujących projektantów. To właśnie na targach mogą oni zaprezentować szerokiemu gronu specjalistów z branży swoje pomysły. Często spotkania owocują propozycjami pracy lub staży. Wierzymy w potencjał młodych osób, ich kreatywność i świeżą energię, dlatego również w tym roku zachęcamy do odwiedzenia strefy – mówi Ewa Woch, wiceprezes firmy Targi w Krakowie Sp. z o.o., organizatora Targów Packaging Innovations.

Dodajmy, iż Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations są najważniejszym wydarzeniem tego typu w Europie Środkowo – Wschodniej. Udział w nich biorą przedstawiciele nie tylko polskich, ale i światowych marek. Uczestnictwo w targach młodych projektantów daje im szansę nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania profesjonalistów, a uznanym już firmom – ułatwia dostęp do młodej kadry z nowym, świeżym spojrzeniem na branżę oraz ich innowacyjnymi pomysłami.

Szczegółowe informacje na temat prac konkursowych można znaleźć na: www.facebook.com/pi.warsaw

Zachęcamy do rejestracji na targi, która umożliwia bezpłatny wstęp. Szczegóły na www.easyfairs.com/pl/pi2015

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.