Logo

Marketing MIX

ALMA testuje split screen na Discovery

Unikatowa w skali kraju kampania Delikatesów Alma jest realizowana na kanałach z rodziny Discovery – TLC, ID oraz Discovery Life. Wyjątkowość działań związana jest z nowatorską formułą formatów reklamowych jaką jest split screen emitowany w czasie trwania programów. Split screen ad to reklama w formie belki/bannera zajmującej około ¼ ekranu. Wyróżnić można dwie wersje split screen ad – pionową i poziomą. Format oznaczony jest jako „REKLAMA” i może zawierać treści komercyjne odpowiadające reklamie w breaku. Ze względu na emisję podczas programu, format ten ukazuje się bez dźwięku. Tego typu narzędzie stosowane do tej pory jedynie na rynku niemieckim to idealna propozycja dla kampanii z sektora FMCG oraz szeroko pojętych usług.

– Bardzo chętnie wykorzystujemy nowatorskie rozwiązania w celu dotarcia z ofertą konsumencką Delikatesów Alma do jak najszerszego grona Klientów. Z entuzjazmem włączyliśmy działania w Discovery do szerokiego wachlarza aktywności reklamowych w bardzo ważnym okresie przedświątecznym. Jest to czas kiedy podejmowane są wytężone działania marketingowe – mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu i PR Alma Market S.A.

– To pierwsza kampania jaką Discovery Media ma przyjemność realizować dla delikatesów Alma. Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz – co absolutnie wyjątkowe – powiązać przekaz z emitowaną treścią” – podkreśla Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.

JK