Największa sieć prywatnych placówek medycznych będzie korzystać z HealthTV – flagowego produktu Admotion. Zainstalowany system digital signage będzie emitował ramówkę zawierająca Feel Good Content, pozwalającą na przekazywanie pacjentom aktualnych informacji i materiałów dotyczących m.in. zdrowia, kultury i ekologii.
Integrator i operator systemu – spółka Admotion – udostępni również opcję sprzedaży czasu emisji dla wybranych reklamodawców.
Sieć digital out of home w placówkach medycznych to bardzo pożądany przez reklamodawców kanał komunikacji, ponieważ oprócz przewagi, którą daje technologia (m.in. natychmiastowej aktualizacji, przyciągającego uwagę, dopasowanego do miejsca i czasu contentu) jest również naturalna przewaga w postaci długiego kontaktu odbiorcy z treścią, a także braku innych elementów absorbujących uwagę, z którymi mamy do czynienia na ulicy lub w innych miejscach publicznych – mówi Mateusz Rybakowski, Dyrektor Zarządzający Admotion Sp. z o.o.
Inwestycja obejmująca placówki Grupy LUX MED, realizowana jest etapami. HealthTV obecne jest już w ponad 100 lokalizacjach, w 7 wiodących sieciach medycznych. W skali miesiąca content jest oglądany przez 1,61 mln odbiorców w całym kraju.
Co ciekawe 80% stanowią odbiorcy unikatowi, ponieważ placówki medyczne codziennie odwiedzają nowi ludzie. Według danych opracowanych przez ABI Research światowy rynek Digital Signage będzie warty w przyszłym roku 4,5 miliarda dolarów. Jest to efekt znacznego pomniejszenia kosztów wdrożenia oraz udostępnienia przez dostawców możliwości rozliczania inwestycji w systemie abonamentowym, dzięki któremu firmy mają kompleksową obsługę i stały przewidywalny miesięczny koszt, bez zniechęcających barier wejścia.