Logo

Marketing MIX

Nowe twarze w zespole Carat Polska

Grono pracowników domu mediowego Carat Polska (należącego do globalnej grupy Dentsu Aegis Network) zasiliły nowe cztery osoby. Stanowisko Senior Communications Planera objęła Kinga Maliszewska oraz Jacek Chodziński, natomiast Wojciech Królik oraz Aleksiej Pastuszyk zostali nowymi Junior Communications Planerami.

Członkowie nowego zespołu mogą pochwalić się dużym i różnorodnym stażem w branży reklamowej.

Kinga Maliszewska przez ostatnie cztery lata związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie realizowała kampanię dla m.in. dla takich klientów jak Mars&Wrigley, Bayer, Ryanair, Łomża czy Pracuj.pl.  W Carat Polska dołączyła do zespołu obsługującego Proama i Generali. Jacek Chodziński posiada blisko 5-letnie doświadczenie w reklamie internetowej, które zdobywał w MEC, współpracując z takim klientami jak Nestle, Henkel czy Comarch. W Carat Polska zajmie się obsługą marki Reebok. Wojciech Królik wcześniej związany był z branżą FMCG. Pracował jako inżynier produkcji zajmując się m.in. usprawnieniami procesów produkcyjnych oraz wdrażaniem innowacji, dołączył do zespołu zajmującego się obsługą LEGO.  Aleksiej Pastuszyk przed przejściem do Carat Polska, pracował w DDC Media, gdzie odpowiedzialny był za analizy rynkowe, planowanie i zakup mediów online. W trakcie swojej kariery zawodowej miał okazję pracować dla takich klientów jak Pandora, Drogerie Natura, Kaspi Bank czy XL Energy Drink. W Carat Polska będzie odpowiedzialny za wsparcie zespołu w zakresie lokalnych i globalnych działań online dla Microsoft. 

 JK