Logo

Marketing MIX

Spektakularna liczba zgłoszeń na Konkurs Twórców Reklamy

Już wkrótce poznamy laureatów prestiżowego Konkursu Twórców Reklamy, ponieważ w kwietniu dobiega końca drugi etap obrad jury.

Tegoroczna edycja zapowiada się wyjątkowo. Do udziału w 11 kategoriach zgłoszono 1104 projekty autorstwa 342 podmiotów. To wzrost rzędu ponad 300 zgłoszeń w stosunku do ubiegłego roku. Najwięcej prac wpłynęło w kategorii Ilustracja – 220, 157 projektów w kategorii Digital i 133 w kategorii Active Advertising. Do kategorii Warsztat Audio Video wpłynęło 129 projektów, 107 do Film oraz Design. W kategorii Fotografia ocenianych będzie 90 prac, Media -57, Druk – 53 , Kampania – 35 i Radio – 16.

Tradycją konkursu, którego celem – jak piszą organizatorzy, jest nagrodzenie i docenienie każdej perełki komunikacyjnej z każdej dziedziny twórczości reklamowej i około-reklamowej powstałej w Polsce – jest obecność wyjątkowych gości.

Obradom przewodniczy znany i ceniony dyrektor kreatywny – w tym roku jest to Jon Williams (Chief Creative Officer, Grey, EMEA). Kieruje on bezpośrednio obradami jury oceniającego kategorie: Druk, Film, Radio, Media, Kampania, jak również jury głosującego na Grand Prix konkursu. Razem z Jonem pracują przewodniczący kategorii: Fotografia – Wojtek Dagiel; Warsztat Audio Video: Jacek Pawlak; Ilustracja – Przemysław „Trust” Truściński; Design – Przemek Bogdanowicz; Digital – Mikołaj Sadowski; Active Advertising – Maciek Waligóra; Jury zintegrowane (Film, Radio, Druk, Media, Kampania) – Bartek Rams. Wraz z przewodniczącymi tegoroczne jury liczy 80 osób. W konkursie zostaną przyznane nagrody specjalne: dla najlepszej agencji reklamowej, najlepszego studia produkcyjnego, domu produkcyjnego oraz dla reklamodawcy roku.

Słynne, ciężkie od znaczeń i wagi, statuetki KTR zostaną wręczone podczas Gali KTR – 14 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.

www.ktr.org.pl

JK