Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Nowi wystawcy Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

Już ponad 160 firm potwierdziło udział w 7. edycji targów skierowanych do podmiotów z szeroko pojętego rynku reklamy. W tym gronie pojawi się liczna grupa „debiutantów”.

9 i 10 września w Warszawie odbędzie się prawdziwe święto branży reklamowej. Setki gadżetów reklamowych, najnowsze modele maszyn drukujących i przyciągające uwagę, oryginalnym wzornictwem, opakowania – to wszystko będzie czekać na odwiedzających Centrum Expo XXI. Wśród wystawców prezentujących najciekawsze pomysły, a także rozwiązania reklamowe pojawią się importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, dostawcy mediów i maszyn, producenci POS oraz opakowań. Na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań grono wystawców zasili kilkanaście firm, które po raz pierwszy zdecydowały się na udział w imprezie. Poniżej przedstawiamy sylwetki kolejnych targowych debiutantów.

Gadżet niejedno ma imię

Rosnące zainteresowanie wydarzeniem przekłada się na zwiększającą się liczbę firm o szerokim spectrum działania, producentów funkcjonalnych i sprawdzonych artykułów reklamowych, które dołączają do grona wystawców targowych. Jednym z najbardziej popularnych i zawsze chodliwych gadżetów są długopisy. Nowy wystawca Festiwalu firma Ritter-Pen zajmuje się właśnie produkcją długopisów reklamowych z nadrukiem. Oferta firmy obejmuje możliwość zaprojektowania własnego, niepowtarzalnego długopisu. – Na targach zaprezentujemy nowoczesne wzornictwo w zakresie długopisów, bogatą kolorystykę i nadruki metodami tampondruku oraz sitodruku 360 stopni, które wykonujemy w naszej drukarni. Będzie nam bardzo miło pokazać naszą ofertę nowym oraz znanym nam już Klientom – mówi Zbigniew Czulak z Ritter-Pen.

Trudno sobie wyobrazić kampanię reklamową i akcję promocyjną bez znaczków okolicznościowych (typu batton, badges). Od ponad 20 lat firma badge4u produkuje znaczki, breloki i identyfikatory. Firma, zdobywca certyfikatów ISO na targach zaprezentuje min.: iMagnesy (magnesy silikonowe), identyfikatory, akcesoria do smartfonów oraz nowości: bezprzewodowy kijek do selfie, podkładki pod mysz 3in1 oraz cardguardy (etui ochronne na karty płatnicze). Zdaniem Wojciecha Pawłowskiego, właściciela badge4u: – Festiwal Marketingu to najlepszy sposób dotarcia do klienta, szczególnie z nowościami, a bezpośredni kontakt i możliwość prezentacji ułatwia nawiązanie współpracy.
Produkcją wyjątkowo funkcjonalnych i potrzebnych gadżetów zajmuje się firma Likor. Od ćwierć wieku dzięki ściennym i biurkowym zegarom reklamowym firmy mogą z powodzeniem mierzyć cenny czas. – Na udział w Festiwalu Marketingu Druku & Opakowań zdecydowaliśmy się w wyniku otrzymania bardzo pozytywnych opinii od uczestników z lat poprzednich – mówi Kornel Frankowski, właściciel firmy Likor. – Na targach przedstawimy zegary ze spersonalizowaną tarczą, w obudowie plastikowej lub aluminiowej, jak również z plexi, PCW, szkła lub MDF. Warto zaznaczyć, że w naszych produktach stosujemy wysokiej jakości mechanizmy kwarcowe lub radio control, który zapewniają bardzo wysoką dokładność chodu zegara – akcentuje Kornel Frankowski.

Kolejnym nowym wystawcą oferującym kompleksowe rozwiązania w zakresie zaopatrzenia w gadżety i artykuły promocyjne jest BODMAN. Firma produkująca różnorodne nadruki na odzież (w tym w technologii druku cyfrowego DTG) oraz gadżety, w swojej ofercie posiada blisko 2000 różnych upominków reklamowych, począwszy od tych ekonomicznych służących do masowej promocji a na ekskluzywnych kończąc. – W tym roku przypada jubileusz 10-lecia firmy. Z tej okazji organizujemy szereg wydarzeń m.in. Dni Otwarte oraz konferencję dla firm z regionu na temat: „Niedoceniany choć nieoceniony – gadżet reklamowy”. Dlatego chcieliśmy być w tak ważnym dla nas momencie również na Festiwalu Marketingu Druku & Opakowań – wyjaśnia Bogusław Maniak, właściciel firmy BODMAN. – Podczas targów pokażemy m.in. odzież reklamową znakowaną drukiem sitodrukowym przy zastosowaniu farb do efektów specjalnych, a także bardzo bogatą ofertę gadżetów reklamowych znakowanych technikami graweru laserowego, tampon-druku i sublimacji – dodaje Bogusław Maniak.

Reklamowo-promocyjny szał

Wśród nowych festiwalowych gości nie zabraknie również projektantów i producentów POS, artykułów promocyjnych i drukarń. Firma NOEX specjalizuje się w produkcji i projektowaniu nowoczesnych artykułów z tworzyw sztucznych, z wykorzystaniem technologii formowania wtryskowego. W swojej bogatej ofercie posiada materiały POS wykonane z plastiku, szkła, podświetlenia LED, LCD, jak również podstawki wydawcze do bilonu, tace barowe, maty gastronomiczne oraz reklamowe, podkładki pod myszy, wobblery i standy. – Zdecydowaliśmy się wziąć udział we wrześniowej imprezie ze względu na bardzo dobrą opinię innych wystawców na temat organizacji targów oraz dużego zainteresowania wśród odwiedzających – mówi Krzysztof Uruski, Dyrektor Handlowy NOEX. – Na targach będziemy prezentować głównie podstawki oraz tace kelnerskie z powierzchnią antypoślizgową, która utrzymuje szklanki nawet na mokrej powierzchni – dodaje Krzysztof Uruski.

Na unikatowe rozwiązania, potęgujące walory estetyczne i poprawiające użyteczność produktów stawia Quad/Graphics. To firma poligraficzna specjalizująca się w projektowaniu opakowań i standów reklamowych. Drukarnia zapewnia kompleksową obsługę zlecenia: od pomysłu i projektu konstrukcji, poprzez druk i prace wykończeniowe, aż po transport. – W 2009 r. przejęliśmy naszą firmę/córkę i następnie zmieniliśmy nazwę – podkreśla Grażyna Hejneman, Marketing Manager w Quad/Graphics. – Na udział w Festiwalu, gdzie zaprezentujemy nasze standy i POS-y o wyszukanych kształtach i harmonijnej konstrukcji, zdecydowaliśmy się ponieważ chcemy zdobyć nowych klientów i pokazać, czym się zajmujemy – mówi Grażyna Hejneman.

Na realizację nawet najbardziej nieszablonowych projektów klientów stawia drukarnia Fortis. Firma zajmuje się produkcją wielu nowatorskich narzędzi marketingowych, również z robiącym ogromne wrażenie efektem 3D. – Bierzemy udział w targach, aby zaprezentować nasze prace nowym grupom klientów. Wiemy, że nic lepiej nie stymuluje sprzedaży jak osobiste zapoznanie się z oferowanymi produktami. Przy okazji Festiwalu oprócz naszych standardowych produktów takich jak podkładki pod mysz, magnesy reklamowe, naklejki reklamowe, wobblery, shalfstopery chcielibyśmy pokazać również naszą nowość w ofercie. Mamy nadzieję, że zostanie entuzjastycznie przyjęta przez grono odwiedzających – podkreśla Dagmara Potocka, Specjalista ds. Handlu w Drukarni Fortis.

Bogatą ofertą poligrafii reklamowej może pochwalić się drukarnia internetowa OpenPrint.pl, oferująca druk ponad 250 tys. produktów – od wizytówek, plakatów, ulotek, przez banery, billboardy, katalogi, folie, torby, notesy, kalendarze, teczki, skończywszy na długopisach, kubkach, balonach, parasolach i t-shirtach. – Z powodu ciągłego i dynamicznego rozwoju drukarni postanowiliśmy spotkać się z naszymi obecnymi oraz przyszłymi Klientami na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Będzie to okazja do wymiany uwag, myśli i problemów. Na targach zaprezentujemy szerokie możliwości z zakresu poligrafii reklamowej oraz przygotujemy specjalne rabaty dla gości, którzy odwiedzą nasze stoisko – zaznacza Paweł Frieske, Dyrektor ds. Rozwoju OpenPrint.pl.

Firma Midar to nowy wystawca, którego oferta handlowa jest bardzo szeroka, obejmująca zarówno usługi (hafciarskie, sitodrukowe, tkackie), jak i sprzedaż wyrobów (etykiety tkane, wszywki żakardowe, aplikacje transferowe, aplikacje haftowane, dżetowe i cekinowe). Posiada też w sprzedaży maszyny do zdobienia odzieży: do haftu i tworzące na specjalnej folii motywy z dżetów i pół-pereł – do przyklejania na każdej powierzchni. – O Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań dowiedzieliśmy się z Internetu – mówi Anna Przybył, Głowna Księgowa firmy Midar. – Dotychczas braliśmy udział jako wystawcy w wielu projektach wystawienniczych, ponieważ o naszych wyrobach i usługach możemy mówić godzinami, na pewno warto odwiedzić nasze targowe stoisko i zobaczyć wszystko na własne oczy – zachęca Anna Przybył.

Marketingowy wachlarz Festiwalu

OOH magazine pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkania i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do udziału w tegorocznej edycji. Co godne podkreślenia, impreza to połączenie ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends – „Trendy na rynku opakowań kartonowych”. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Nowością będzie konferencja Marketing MIX – poświęcona promocji w miejscu sprzedaży. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

www.festiwalmarketingu.pl

www.promoshow.pl

Jaga Kolawa