Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Postrzeganie artykułów promocyjnych – trwa IV edycja badań PIAP

Ponad 81 proc.marketerów uznało artykuły promocyjne za skuteczny nośnik reklamy w ramach ankiety przeprowadzonej przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych w ubiegłym roku. W kwietniu ruszyła kolejna edycja badania skierowanego do kadry zarządzającej budżetami marketingowymi w polskich przedsiębiorstwach i instytucjach.

Celem kolejnej ankiety PIAP jest sprawdzenie w jaki sposób zmieniła się pozycja gadżetów w tegorocznych planach marketingowych i jak artykuły promocyjne są postrzegane przez klienta końcowego. Wyniki badania dostarczą również cennych informacji na temat kształtowania się budżetów reklamowych w wielu firmach i instytucjach – ze szczególnym uwzględnieniem wydatków na BTL.

– Chcemy po raz kolejny zweryfikować wizerunek gadżetu reklamowego jako środka promocji i jego status w wyborach klientów finalnych. Badanie pokazuje m.in. czy klienci doceniają efektywność artykułów promocyjnych, jakie gadżety wybierają i dlaczego, jakie kryteria przesądzają o ich wyborach. Badanie wyznacza więc pewien kierunek, w jakim powinny się rozwijać oferty artykułów promocyjnych  mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Wzorem ubiegłych lat ankieta online będzie dystrybuowana do klientów końcowych za pośrednictwem serwisu paxonta.com, w formie linków do bazy kontaktów PIAP oraz pośrednictwem agencji reklamowych zrzeszonych w Izbie. Badania zakończą się w czerwcu, po ich zakończeniu zostaną rozlosowane atrakcyjne zestawy upominków reklamowych dla 10 osób, które wezmą udział w badaniu, polubią fanpage PIAP w serwisie facebook.com, pozostawią swój adres e-mail w formularzu ankiety. Wyniki badania PIAP zostaną przedstawione w drugiej połowie bieżącego roku.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

www.facebook.com/IzbaPIAP

JK