16 kwietnia 2015 r. w hotelu Sound Garden w Warszawie, podczas corocznej imprezy dla zarządzających i marketerów sieci handlowych Retail Marketing Forum, ogłoszono wyniki konkursu na najlepsze sklepy Retail Marketing Awards. Placówki handlowe były oceniane pod względem visual merchandisingu, korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziomu obsługi klienta.
W tegorocznej, już 8. edycji, konkursu główną nagrodę zdobył salon Ochnik w Gemini Park Tarnów, drugie miejsce przyznano sklepowi Recman w CH M1 w Markach, trzeci na podium znalazł się salon camel active w Galerii Bałtyckiej Gdańsk. Wyróżnienia trafiły do firmy Henri Lloyd, za sklep w Szczecinie i Heritage Shop & Wine w Warszawie. Organizatorem konkursu jest firma Promedia, której właściciel Jerzy Osika zasiada w Radzie Ekspertów prestiżowego światowego konkursu EuroShop RetailDesign Awards na najciekawsze nowe koncepty handlowe. Partnerem Głównym tegorocznej edycji konkursu Retail Marketing Awards została firma Multicontract reprezentująca Adore Touch, światową markę elastycznych paneli podłogowych dla obiektów handlowych.
JK