Logo

Marketing MIX

Nowa identyfikacja wizualna Quad/Graphics

Firma Quad/Graphics wprowadziła zmiany w w identyfikacji wizualnej swojej marki. Celem zmian ma być jeszcze lepsze połączenie tożsamości firmy z wizją wspierania biznesu, w odnoszeniu sukcesów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, w różnych kanałach komunikacji.

– Od samego początku istnienia naszej firmy, poszukiwanie coraz lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań było głównym motorem rozwoju Quad/Graphics. Jest ono inspiracją do ciągłego doskonalenia się i dzięki temu nasza firma stała się globalnym dostawcą rozwiązań poligraficznych i medialnych, zatrudniającym niemal 25 tysięcy specjalistów na całym świecie – mówi Grażyna Hejneman, Marketing Manager z Quad/Graphics.

Jak informuje producent zmiany nie dotknęły sztandarowego emblematu Quad, składającego się z rozmieszczonych piętrowo liter Q i G, symbolizujących wałki w czterokolorowych maszynach poligraficznych. Nowe logo ma odwoływać się on do dorobku drukarskiego firmy, który jest nieodłącznym elementem jej tożsamości. Obecna postać logo kładzie natomiast większy nacisk na człon Quad w nazwie Quad/Graphics. Zmiana ta jest wyrazem rosnącego zróżnicowania oferty firmy Quad poprzez poszerzenie katalogu produktów i usług, w celu efektywnego realizowania potrzeb klientów.

– Opracowaliśmy również nowe hasło: Performance through Innovation, czyli „Osiągnięcia dzięki Innowacjom”. Znakomicie oddaje ono istotę i cele naszej działalności oraz obrazuje nasze podejście do podnoszenia jakości usług, udoskonalania obsługi i szanowania wartości. Niezwykle cenimy sobie naszą dotychczasową współpracę oraz lojalność i zaufanie, jakimi darzą Klienci naszą firmę – dodaje Grażyna Hejneman.

www.quadgraphics.pl

KL