Logo

Marketing MIX

„400 lat kreatywności” – inauguracja outdoorowej kampanii Grolscha

Z okazji swoich 400. urodzin Grolsch rozpoczyna jubileuszowe działania kampanią opartą na zabawie sztuką, sięgająca po znane dzieła malarskie. Za pomocą dodanych sloganów klasyczne obrazy nabierają nowego znaczenia. Są humorystyczne i w często zaskakująco trafny sposób komentują współczesną, miejską rzeczywistość.

– Świętujemy to, co od lat jest w Grolschu najważniejsze – kreatywność. Stawiamy na przełamywanie stereotypów nie tylko w kontekście myślenia o piwie, ale także w sferze pojmowania sztuki i kultury. W niesztampowy sposób przypominamy znane dzieła światowego malarstwa, które osadziliśmy w miejskiej przestrzeni. W ten sposób celebrujemy „400 lat kreatywności Grolscha” – mówi Hubert Olczak, Brand Manager Grolsch w KompaniiPiwowarskiej.

W ramach zaplanowanych na cały rok kreatywnych działań platforma „Za Grolsch kultury” wciąż będzie inicjowała oraz uczestniczyła w wielu kulturalnych wydarzeniach a wraz z crowdfoundingowym portalem wspieramkulture.pl promowała ciekawych artystów z różnych dziedzin sztuki.

– Kreatywna ekspresja oraz niezależne, niestandardowe myślenie to główne cechy napędzające Grolscha. Dlatego podstawą „Za Grolsch kultury” jest przypomnienie, że sztuka, kultura oraz sama kreatywność są wokół nas: nie tylko w muzeach czy galeriach. Celem naszej akcji jest także wyszukiwanie jeszcze nieodkrytych talentów oraz wspieranie realizacji ich pomysłów i artystycznych projektów. Jesteśmy także z różnymi inicjatywami na licznych festiwalach. Tak też będzie w tym roku” – dodaje Hubert Olczak, z Kompanii Piwowarskiej.

[galeria=”1″]

Tego lata „Za Grolsch kultury” kolejny rok z rzędu wesprze m.in. Off Festival (sierpień), T-Mobile Nowe Horyzonty (lipiec/sierpień) oraz Grolsch Art.Boom (czerwiec). Pod patronatem „Za Grolsch kultury” działa także sieć lokali, które funkcjonują jako swoiste domy kultury. Zarówno lokale, festiwale oraz wiele innych ciekawych wydarzeń na kulturalnej mapie Polski odwiedzi Grolschowy Bus. Swój tour rozpocznie w czerwcu i zatrzyma się w różnych miejscach oferując koncerty i pokazy filmowe. Truck na specjalnej rozkładanej scenie „serwować” będzie nie tylko muzykę, ale również wyszukane kino międzynarodowe z najważniejszych polskich festiwali.

Dodatkowo do sklepów trafiły limitowane opakowania Grolscha. Projektowało je blisko 400 artystów z całego świata w czasie warsztatów w Amsterdamie. Inspiracją projektów była kultowa butelka Grolscha. Polskę reprezentowali Xawery Deskur Wolski, Hubert Gromny, Marta Zawadzka oraz Michał Korchowiec – artyści wcześniej związani z festiwalem Grolsch Art.Boom.

www.facebook.com/Grolsch.Polska

www.wspieramkulture.pl

MO