Logo

Marketing MIX

NIVEA Polska i Tchibo łączą siły

NIVEA Polska i Tchibo od kwietnia rozspoczęły współpracę, by wspólnie docierać do swoich odbiorców.

Od 7 kwietnia 2015 r. NIVEA Polska i sklepy Tchibo rozpoczęły nowy rozdział w swojej działalności. Tym razem będzie to współpraca w zaopatrywaniu oraz dopasowywaniu asortymentu do profilu sieci Tchibo i potrzeb jej klientów. Kosmetyki NIVEA będą idealnie uzupełniać ofertę produktów do domu o segment pielęgnacji skóry, w tym kategorie żeli pod prysznic czy ochrony przed słońcem.

NIVEA i Tchibo nie od dziś są powiązani biznesowo, ale nie jest to ich jedyny punkt wspólny. Łączą je podobne wartości – m.in. zaufanie oraz troska o rodzinę. Obie marki pochodzą z Hamburga i to tam tworzyły i sprzedawały swoje pierwsze produkty, zawsze dbając o ich najwyższą jakość. Właśnie dlatego, przez lata marki NIVEA i Tchibo zyskały tak ogromne uznanie na całym świecie.

– Nadrzędnym powodem naszej współpracy z Tchibo jest podobne podejście do konsumentów i naszych produktów. Jest ono podyktowane wartościami, które wspólnie wyznajemy, a które dotyczą rodziny i jej potrzeb. Łącząc siły, chcemy ułatwić konsumentom dostęp do naszych produktów – dodaje Anita Szajek–Żurczak – PR Manager NIVEA Polska.

Fot. © Africa Studio – Fotolia.com
www.pl.fotolia.com/ooh

MO