Logo

Trade marketing

Sukces studentów podczas VII Targów Packaging Innovations

Energia, świeże pomysły, nieszablonowe podejście do projektowania opakowań. Tak w skrócie można byłoby opisać tegoroczną IV edycję Strefy Studenta w ramach VII Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 9-10 kwietnia br. w Warszawie.

Wszystko rozpoczęło się od konkursu, który podzielony był na dwie kategorie „Oceny Internautów” oraz „Oceny Profesjonalistów”. W pierwszym etapie przesłane projekty opakowań podlegały ocenie internautów, którzy wskazali najciekawsze ich zdaniem prace. Nagrodą była możliwość zaprezentowania prac podczas targów opakowań. W drugim etapie, który rozstrzygnięcie miał pierwszego dnia imprezy, prace opiniowane były przez niezależne jury składające się z profesjonalistów z branży. Pod uwagę brano m.in. praktyczne zastosowanie opakowań, czy innowacyjny pomysł. W wyniku głosowania komisja wyróżniła trzy projekty:

I miejsce
Julia Karwasz – Opakowanie na kredki-piórnik

II miejsce

Paulina Ratajczak – Opakowanie na miskę

III miejsce
Anita Szymankiewicz – crystal beer

Od pierwszych minut stoisko studentów budziło bardzo duże zainteresowanie i przez dwa dni było tłumnie odwiedzane. Studenci oprócz samych prototypów opakowań przygotowali dodatkowo materiały: plakaty, ulotki, foldery zawierające szczegółowe informacje na temat projektów i ich konstrukcji. Sami również udzielali szczegółowych informacji wszystkim zainteresowanym osobom.

– Każdego roku studenci zaskakują nas swoimi pomysłami na opakowania. Doceniamy zaangażowanie młodych ludzi, którzy ambitnie podchodzą do realizowanych projektów. Tegoroczni uczestnicy zachwycili nas swoim dojrzałym podejściem i przygotowaniem do targów. Przez dwa dni rzetelnie opowiadali gościom o swoich projektach i prezentowali zastosowanie opakowań – mówi Ewa Woch, wiceprezes firmy Targi w Krakowie Sp. z o.o.

Udział w targach Packaging Innovations to dla młodych projektantów mocny start. To właśnie podczas tego wydarzenia mają oni możliwość spotkania i porozmawiania z kluczowymi osobami z branży. Podczas targów studenci zdobywają cenne kontakty, które później owocują propozycjami staży lub nawet pracy. Organizatorzy konkursu zachęcają do udziału w piątej odsłonie Strefy Studenta i skonfrontowania swoich pomysłów z opiniami profesjonalistów, konkurs odbędzie się ponownie w 2016 roku w ramach kolejnej edycji targów.

www.easyfairs.com/pl