Logo

Marketing MIX

Interaktywna gablota AMS ze „spadającymi daniami” na przystanku tramwajowym

Po raz pierwszy w Poznaniu na przystanku tramwajowym stanęła interaktywna gablota z ekranem dotykowym. Tym razem pasażerowie mogą wziąć udział w grze polegającej na łapaniu „spadających dań”.

Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w wiacie przystankowej AMS odbiorcy mogą zagrać w grę i wygrać vouchery na zamówienia jedzenia on-line poprzez serwis PizzaPortal.pl. Każdego dnia jest do wygrania 100 voucherów uprawniających do 10 zł zniżki na każde zamówienie złożone poprzez serwis PizzaPortal.pl. Aby otrzymać voucher należy zdobyć co najmniej 30 punktów w grze, dania fit są premiowane dodatkowymi punktami. Jest to część akcji PizzaPortal.pl „This is fit”, której ideą jest promowanie zrównoważonej diety i zdrowego stylu życia.

Dodatkowo, mieszkańcy Poznania mogą liczyć na specjalne akcje ambientowe, także na przystanku z gablotą, gdzie już 13 maja br. na uczestników zabawy będą czekać niespodzianki. Interaktywna gablota znajduje się na przystanku tramwajowym Roosevelta/ most Teatralny/ Pułaskiego w Poznaniu i będzie działać do 15 maja br.

Film z kampanii można obejrzeć TUTAJ:

www.ams.com.pl

 JK