Pierwszy planner ogólnopolskich kampanii w transporcie publicznym to intuicyjna aplikacja, którą niedawno udostępniło Admotion.
Każdy, kto planował kampanię w środkach transportu publicznego, chociaż raz zetknął się z trudnościami w zdobyciu informacji o przewoźnikach i oferowanych przez nich nośnikach, nie wspominając o kosztach takiej kampanii. Poszukiwania są często czasochłonne – im rozleglejszą kampanię chce się zaplanować. Rozwiązaniem na takie i inne bolączki dotyczące reklamy tranzytowej jest Ads Planner. Aplikacja reklamy tranzytowej swoim zasięgiem obejmuje autobusy, tramwaje, pociągi, metro, uwzględniając wszystkich przewoźników. Planowanie ogólnopolskich kampanii sprowadza się do zalogowania w aplikacji i wybrania interesujących lokalizacji i nośników. Narzędzie bierze pod uwagę indywidualne preferencje odbiorców, poprzez uwzględnienie wszystkich dostępnych u danego przewoźnika form reklamy – ekrany, ekspozycje plakatowe, naklejki, rączki i reklamę zewnętrzną na pojazdach.
– Wszystkie informacje zaprezentowaliśmy w Ads Planerze w czytelny sposób. Projektując aplikację chcieliśmy uwzględnić wszystkie potrzeby Klientów, co było możliwe dzięki wspólnej pracy zespołu i dzieleniu się doświadczeniami. Głównymi zaletami są standaryzacja, targetowanie i oszczędność czasu. Bazę codziennie aktualizujemy, przez co Klienci, Domy Mediowe mają dostęp do rzetelnych informacji i łatwo mogą zaplanować budżet kampanii – mówi Paulina Kazimierska, Specjalista ds. Organizacji Kampanii w Admotion.
Patrząc na statystyki, rynek reklamy tranzytowej ciągle się powiększa. Wydatki na tego typu kampanie w ub. r. wyniosły 15,3 mln zł, a całej reklamy zewnętrznej 448,5 mln. zł. Udział reklamy tranzytowej w rynku outdoorowym zwiększył się do 3,4 proc. wg danych firm skupionych w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
JK