Logo

Marketing MIX

Nagrody w konkursie IMPACTOR 2014 dla Discovery Media

Discovery Media odpowiadająca w rodzinie Discovery za kreację i wdrażanie niestandardowych kampanii reklamowych została nagrodzona za kampanię dla marki Lidl, realizowaną w 2014 roku przez team pod przewodnictwem Jacka Szymczyka. Została uznana przez kapitułę konkursu za najlepszy Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2014. Wyróżnienie Akademii Impactora 2014 w kategorii Projekt Roku Marketingu Bezpośredniego otrzymała natomiast realizowana przez Discovery Media na rzecz P&G promocja szczoteczek elektrycznych Oral-B.

Discovery Media aktywnie bierze udział w całym procesie tworzenia niestandardowych projektów reklamowych na rzecz klientów. Kampanie realizowane przez nas to często uzupełnienie prowadzonych przez klienta działań, ale coraz częściej także główna oś kampanii, tak jak było w przypadku Lidla, czy Oral-B. Jak pokazują badania, nasze produkcje są często zdecydowanie bardziej skuteczne niż klasyczne formy reklamowe. Są przede wszystkim bardziej wiarygodne dla widza i docierają precyzyjnie do grupy docelowej” – tłumaczy Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

Kampania dla marki Lidl zakładała odejście od klasycznych formatów reklamowych na rzecz formuły mikro-dokumentów Discovery, charakteryzujących się wysokim zaufaniem i wiarygodnością. Na kanwie popularnej serii „Jak to jest zrobione” zabrano konsumentów na „zaplecze” Lidla, by sami mogli się przekonać jak wygląda nowoczesna produkcja oraz jak duże znaczenie ma wysoka jakość przy tworzeniu produktów marek Lidl przez polskich producentów. Nowoczesność przekazu podkreślała charakterystyczna dla Discovery jakość produkcji 7 winiet – formatów przewodnich stworzonej kampanii.

Punktem wyjścia wyróżnionej w kategorii Projekt Roku Marketingu Bezpośredniego akcji promocyjnej prowadzonej na rzecz P&G była platforma komunikacyjna „9 na 10 Polaków poleca szczoteczkę elektryczną Oral-B PC 500” na której opierała się regularna kampania spotowa marki. Została ona zmodyfikowana w celu zapewnienia maksymalnej interakcji z konsumentami. Celem kampanii było zmotywowanie konsumentów do podjęcia otwartego dialogu z marką. Konsumenci mieli być zaangażowani w kampanię od samego początku – być poniekąd jej kreatorami. Tworzyć mieli założenia testów, prowadzić testy, nagrywać i publikować ich wyniki, być bohaterami kampanii BTL.

Impactor jest najstarszym konkursem marketingowym w Polsce. Odbywa się od 1998 roku. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy. Przez 17 edycji Akademia nagradzała najlepsze firmy sektora reklamowego i mediowego. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym.

www.discoverymedia.pl

JK