Monika Dudek została nowym dyrektorem marketingu Dywizji Żywności dla Dzieci NUTRICIA Polska, jest odpowiedzialna za budowanie strategii i planów marketingowych marek Bebilon, Bebiko i BoboVita.
Monika Dudek ma kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe w segmentach kosmetycznych, chemicznych i żywności. Pracowała między innymi w takich firmach jak Unilever, Avon, MARS na rynku polskim oraz na rynku CEE (Europy Środkowo-Wschodniej) i EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Unilever Polska jako kierownik marki CIF, potem awansowała na stanowisko starszego kierownika marki Dove. Następnie w AVON Cosmetics pracowała jako marketing manager dla kilku kosmetycznych kategorii na rynkach CEE, awansując na stanowisko dyrektora marketingu Fragrance EMEA. Przed dołączeniem do NUTRICIA Polska pełniła rolę dyrektora marketingu i customer marketingu oraz członka zarządu w MARS Polska.
MO