Logo

Marketing MIX

Škoda kontynuuje współpracę z Opcom

Škoda przedłużyła umowę z agencją reklamową zawartą od 2013 roku. Opcom po raz kolejny wygrał przetarg na obsługę marki, pokonując trzy inne agencje. Zakres współpracy obejmuje kreację, adaptację, realizację i ewaluację kampanii marketingowych w ujęciu 360°, w tym wszystkich działań ATL, BTL, PR, CRM i działań interactive. Dodatkowo agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie i rozwój projektów specjalnych marki, udział w przygotowaniu i realizacji badań, inicjowaniu obszarów badawczych i produkcję materiałów, w tym także ich adaptację na potrzeby działań dla dealerów.

Umowa między agencją a marką została podpisana na okres 3 lat. Opcom do tej pory był odpowiedzialny za jedne z największych kampanii reklamowych w historii Škody – wprowadzenie na rynek Škody Fabia i Rapid Spaceback czy odświeżonych wersji Škody Yeti i Superb.

JK