Barbara Stawarz, ceniona specjalistka z zakresu content marketingu będzie zarządzać nową strukturą w ramach Havas Worldwide, specjalizującą się tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu wizerunku marek. W zakresie działań content marketingowych Havas Worldwide w Polsce będzie funkcjonować pod marką Content King. Do zadań Barbary Stawarz będzie należeć rozwój kompetencji z obszaru content marketingu z wykorzystaniem zaplecza i możliwości międzynarodowej Grupy.
– Cieszymy się, że Basia dołącza do Havas Worldwide, aby wspólnie z nami budować kompetencje content marketingu. Zdecydowaliśmy się rozwijać tę kompetencję pod niezależną marką ze względu na jej wyspecjalizowany charakter i możliwość stworzenia zupełnie nowej oferty zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów – mówi Katarzyna Kamińska, COO Havas Worldwide w Polsce.
Barbara Stawarz to ekspert w obszarze content marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży internetowej, założycielka agencji świadczącej usługi z zakresu content marketingu w internecie. Jest autorką książki „Content marketing po polsku”, współautorką wielu publikacji książkowych i tekstów w magazynach branżowych. Często występuje jako prelegentka na licznych konferencjach i prowadzi szkolenia. Przewodniczy grupie content marketingowej w IAB. Wraz z Barbarą Stawarz do grupy Havas Worldwide w Polsce w ramach struktury Content King dołączą specjaliści z obszaru content marketingu.
JK