Logo

Marketing MIX

„Wymagaj doskonałości” – nowa kampania Samung Electronics Polska

Paweł Edelman, światowej sławy operator filmowy i oficjalny ambasador telewizorów Samsung SUHD bierze udział czynny udział w kampanii promocyjnej nowych telewizorów. Na swoim koncie ma współpracę z takimi reżyserami jak Andrzej Wajda, David Fincher czy Roman Polański. Współpraca z tym ostatnim na planie filmu „Pianista” zaowocowała nominacją do Oscara za znakomite zdjęcia.

– Gdy myślę jak wydobyć emocje i prawdę scen, myślę o świetle, o detalach, głębi obrazu i barwach ­– mówi Paweł Edelman, w specjalnie przygotowanym na potrzeby kampanii spocie reklamowym.

Jak informuje producent, największą innowacją zastosowaną w zakrzywionym telewizorze JS9000 jest opracowana przez firmę Samsung dodatkowa nanokrystaliczna powłoka. Nanokrystaliczne diody telewizora SUHD  transmitują światło o różnej barwie w zależności od długości fali, umożliwiając doskonałe odwzorowanie barw i efektywność świetlną. Technologia ta pozwala uzyskać szeroką gamę bardziej naturalnych kolorów, niż w przypadku konwencjonalnych telewizorów.

Kampania potrwa do 8 lipca 2015. W tym czasie działania promocyjne obejmą takie kanały jak outdoor, telewizję, kino, social media (FB/YT/Twitter), prasę oraz akcje niestandardowe.Za kreację odpowiada agencja ISOBAR, media zaplanował dom mediowy Starcom, zaś za działania z zakresu public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

www.suhd.samsung.pl

JK