Logo

Marketing MIX

Honorata Skarbek w kampanii reklamowej Białej Perły

Biała Perła – marka najbardziej popularnych na rynku środków do wybielania zębów – startuje z nową w kampanią reklamową. W jej ramach została nawiązana współpraca z Honoratą Skarbek, która zdobyła rozgłos jako piosenkarka i blogerka modowa. Będzie ona występować jako ambasadorka i tym samym zachęcać konsumentki do skorzystania z produktów oferowanych przez Vitaprodukt.

Zaplanowana kampania reklamowa będzie przebiegać pod hasłem „Biała Perła – uśmiechnij się!” i trwać do końca czerwca. Swoim zasięgiem obejmie ona radiostacje i najbardziej popularne media internetowe. Formaty promocyjne zostaną zrealizowane we ścisłej współpracy z Honoratą Skarbek. Treść spotu radiowego będzie nawiązywać do promowanego w ramach jej obecnej trasy koncertowej przeboju „Damy radę”. Ponadto wizerunek gwiazdy pojawi się w szeroko zakrojonej kampanii banerowej na portalach grupy Onet i Marquard. Będzie on też wykorzystywany na stronie internetowej i fanpage’u Białej Perły, które są na stałe obsługiwane przez agencję content marketingu Eagle Way. Urozmaicenie kampanii będą stanowić liczne akcje konkursowe i inne atrakcje z udziałem celebrytki.

Celem kampanii Białej Perły jest podniesienie wyników sprzedaży w sezonie przedwakacyjnym, kiedy konsumentki ze szczególną starannością dbają o swój wygląd. Ponadto działania mają wzmocnić wizerunek marki jako jedynej specjalistycznej linii produktów, która umożliwia skuteczne wybielanie zębów w warunkach domowych. W jej ofercie znajdują się zarówno pasty do codziennego stosowania, jak też kuracje intensywnie wybielające zęby. Za całość kampanii odpowiada dział marketingu Vitaprodukt.

KL