W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. Motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, który ze zwykłych posiłków robi coś niezwykłego! W spotach zobaczymy nowe, atrakcyjnie zaprojektowane opakowania.
W ramach pomidorowej akcji reklamowej Kotlina 8-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (m.in. BBC, TV4, Polsat Play, History). Billboardy sponsorskie pojawią się przed najpopularniejszymi programami i ich zapowiedziami, jak również po ich zakończeniu. Kotlin, znany ratownik potraw i bohater wielu dań, tym razem zwykłą kanapkę z serem zmieni w prawdziwie pomidorową ucztę z humorystycznym akcentem.
Na początku roku marka Kotlin, posiadająca szerokie portfolio ketchupów, zaprezentowała się konsumentom w odświeżonej szacie graficznej. Na nowych etykietach pojawiły się m.in. komiksowe dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki przedstawiające zioła i przyprawy dodane do ketchupu.
Akcja reklamowa marki Kotlin potrwa dwa miesiące. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil. Nowe opakowania przygotowane zostały przez agencję Lothar Böhm.
JK