Logo

Marketing MIX

Agnieszka Kaczorowska twarzą marki Kari

Agnieszka Kaczorowska w sezonie wiosna/lato 2015 bierze udział  kampanii marki Kari. Gwiazda wystąpiła w cyklu advertoriali w najpopularniejszych kobiecych magazynach. Współpraca ze znaną tancerką i aktorką ma na celu zapoznanie z marką grupy docelowej, jaką są młode, śledzące trendy kobiety. W tym sezonie w swoich działaniach komunikacyjnych Kari zwraca uwagę na różnorodność swojej oferty i modne nowości. Dzięki propozycjom marki każda klientka może skompletować garderobę pełną najmodniejszych modeli butów i torebek. Zaprezentowane w kampanii stylizacje Agnieszki pokazują jej różne wcielenia – od pełnej uroku i energii dziewczyny po zmysłową piękność w stylu glamour.

Agnieszka Kaczorowska, tancerka i aktorka, Mistrzyni Świata w tańcach latynoamerykańskich, znana jest z występów w „Tańcu z Gwiazdami. Dancing With the Stars” w telewizji Polsat.

Kari to międzynarodowa sieć salonów obuwniczych, działająca na terenie Polski, Rosji oraz Europy Wschodniej. W Polsce Kari prowadzi 35 salonów działających w centrach i galeriach handlowych oraz sklep online. Kari otrzymało „Gwiazdę Jakości Obsługi” w 2014 i 2015 roku oraz „Laur Klienta Odkrycie Roku 2013” w kategorii Sieciowe Sklepy Obuwnicze.

JK