Spoty promujące się tym hasłem stanowią kontynuację ubiegłorocznej formuły. Reklamy komunikują kluczowe cechy Oranżady Hellena – wielopokoleniowość, dumę z wyjątkowego polskiego produktu i pozytywne emocje. Reklama jest silnie brandingowa i dobitnie podkreśla ważne cechy Oranżady Hellena: jej oryginalność, dobre nagazowanie i słodycz. Kabaret Ani Mru Mru przy dźwiękach znanego przeboju „Zabiorę Cię właśnie tam”, zabiera widzów w podróż między dekadami. Spot podkreśla, że oranżada jest napojem, który stale gości w polskich domach już od kilkudziesięciu lat.
Hellena w tym roku stawia na impulsy, dlatego trzech bohaterów kabaretu Ani Mru Mru reklamuje 3 odsłony oranżady w małym formacie, czyli puszkę, butelkę PET 0,4 l i butelkę szklaną z kapslem typu twist off – całkowite nowości w portfolio Oranżady.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube). Niebawem ruszy także specjalna strona internetowa dedykowana Oranżadzie Hellena, wspierająca launch produktów w nowych opakowaniach. Spot telewizyjny przygotowała agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
JK