Logo

Trade marketing

„On The Run” z Kram Polska

Firma Kram Polska wprowadziła do swojej oferty nowe produkty. Seria „On The Run” to kubek papierowy w rozmiarach 250 ml, 300 ml oraz 400 ml, a także torebka do hot-doga francuskiego w rozmiarze 75×170 w tej samej szacie graficznej, ze specjalnym nadrukiem sugerującym mobilność produktów w nich podawanych. Kubki są drukowane metodą flexograficzną i są dostępne w kolorze czarnym w różnym stopniu nasycenia. Nowa linia została stworzona z myślą o sieciach stacji paliw i punktach gastronomicznych „Take & Go”.

[galeria=”1″]

Jak informuje producent, premiera nowej serii opakowań odbyła się w kwietniu podczas targów branży paliwowej PetroTrend 2015 w Warszawie. Również w kwietniu br. została gruntownie przetestowana przez uczestników Warsaw Orlen Marathonu. Kubki pomagały biegaczom w osiągnięciu mety w trakcie tego narodowego święta biegania.

www.kramsa.pl

JK