Logo

Marketing MIX

Podlasie według Discovery na EXPO 2015

Discovery Networks promuje województwo podlaskie w kampanii realizowanej pod hasłem „Podlaskie. Zasilane naturą”, prowadzonej na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku. Dzięki temu powstało sześć winiet reklamowych, które są częścią szerokich działań promocyjnych województwa.

Promocja Podlaskiego prowadzona jest na kanałach z rodziny Discovery – Discovery Channel oraz Animal Planet HD. W ramach tych działań winiety pojawią się także na kanale YouTube Discovery Networks oraz stronie internetowej. Dzięki temu Discovery zapewnia im widoczność również na innych ekranach, nie tylko tych telewizyjnych. Dodatkowo nowe winiety, łączące wielokulturowy charakter regionu i walory przyrodnicze województwa, będą wyświetlane na jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń wystawienniczych na świecie, odbywającym się właśnie EXPO 2015 w Mediolanie.

Dwuminutowe winiety emitowane są w telewizji, tylko i wyłącznie, na wspomnianych kanałach Discovery. Trzy z nich promują branżę mleczarską regionu, kolejne wielokulturowość Podlaskiego, lokalne produkty spożywcze oraz turystykę aktywną. Zakończenie kampanii w telewizji planowane jest na 20 maja, w internecie potrwa ona do końca miesiąca.

ZOBACZ TUTAJ

– Po raz kolejny mogliśmy wrócić do współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego i przygotować ciekawe, interesujące, pasujące do naszych stacji niestandardowe formy reklamowe. To na czym najbardziej zależało nam oraz innym stronom biorącym udział w projekcie, to pokazanie, przedstawienie województwa podlaskiego jako miejsca różnorodnego, wielokulturowego, wyjątkowego i o wielu możliwościach. Jest to naturalna kontynuacja kampanii promocyjnej Podlaskiego, w której znów udało nam się pokazać wyjątkowy klimat tego regionu – komentuje Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

JK