Logo

Marketing MIX

Globalna kampania Nestlé i Google „You Tube my Break”

Posiadacze telefonów komórkowych na całym świecie, korzystający z funkcji wyszukiwania głosowego Google, mówiąc „OK, Google, YouTube my break” do dowolnego telefonu z systemem Android lub innego urządzenia mobilnego z zainstalowaną aplikacją Google, najpierw zobaczą krótki najbardziej popularny tego dnia filmik KIT KAT, a następnie listę najczęściej odtwarzanych najpopularniejszych filmów na YouTube, które łatwo będą mogli udostępnić za pośrednictwem mediów społecznościowych – na przykład na Facebooku lub Twiterze.

Nestlé od lat zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem marki KIT KAT, której motto brzmi „Czas na przerwę, czas na KIT KAT”. W Polsce w ostatnich miesiącach dla marki Kit KAT Chunky prowadzona jest kampania pod hasłem „KIT KAT – podziel się swoją przerwą”.

W ramach kampanii w Wielkiej Brytanii i Irlandii do sprzedaży trafi 600 tysięcy batonów w limitowanej edycji ze zmienionymi opakowaniami. Zamiast logo KIT KAT pojawi się tam logo „YouTube Break”, czyli przerwy na YouTube. Współpraca pomiędzy Nestlé i Google to kolejna odsłona partnerstwa firm, w ramach którego Google w 2013 roku nazwał najnowszą wersję swojego mobilnego systemu operacyjnego Android „KIT KAT”. Kampania „YouTube my Break” została zorganizowana z okazji 80. urodzin marki KIT KAT.

MO