Logo

Trade marketing

Nowe Jasne że Pełne w autorskim opakowaniu  

Browar Namysłów wprowadził w bieżącym roku na rynek markę Jasne że Pełne. Jak informuje producent, oferta piwa, należącego do kategorii klasycznych lagerów, jest skierowana do osób w wieku 18 – 30 lat, poszukujących lekkiego napoju towarzyszącego im podczas spotkań i imprez. Z myślą o tej grupie zostało zaprojektowane opakowanie, które cechuje wyjątkowa dla rynku piwnego prostota i elegancja – podkreślona dodatkowo poprzez użycie lakieru matowego.

Autorem projektu jest Paweł Harań, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, który w ubiegłym roku zdobył wyróżnienie w ramach konkursu OOPAK (konkursu na autorską propozycję Opakowania Opolskiego Produktu Spożywczego), a za dopracowanie projektu odpowiada WILK STUDIO z Krakowa. Celem konkursu OOPAK jest promocja przedsiębiorstw i marek wywodzących się lub produkowanych na Opolszczyźnie. Organizatorem konkursu jest Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, Dobroteka Meblarstwo Dobrodzieńskie i firma Chespa z Krapkowic, która objęła merytoryczny patronat nad przygotowaniem opakowań. W roku 2014 odbyła się pierwsza edycja konkursu. 

JK