Logo

Marketing MIX

Monika Borowiecka dołączyła do GREY

Do GREY dołączyła właśnie Monika Borowiecka i objęła nowoutworzone stanowisko Trade Marketing Directora. Jej zadaniem będzie zbudowanie strategii rozwoju Trade Marketing w agencji. GREY stawia na Shopper oraz Trade Marketing, i właśnie w tych obszarach agencja chce realizować nowatorskie projekty oraz poszerzać kompetencje.
Monika Borowiecka posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy na rzecz Mars Polska, gdzie pełniła najważniejsze stanowiska w Dziale Sprzedaży. Przez ostatnie lata pracowała w Mars jako Trade Marketing Manager, jednocześnie aktywnie wspierając firmę w byciu liderem na rynku oraz w osiąganiu wzrostów sprzedaży we wszystkich segmentach i obszarach biznesowych. Monika jest również certyfikowanym coachem, posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu oraz budowaniu najbardziej efektywnych zespołów z ogromnym potencjałem biznesowym.

– Bardzo lubię wyzwania, dlatego z entuzjazmem i ciekawością przyjęłam propozycję zbudowania strategii Trade Marketingu w GREY. Bardzo doceniam dotychczasowe osiągnięcia agencji i myślę, że drzemie w niej doskonały potencjał rozwoju innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, wspierających nowoczesny biznes. Chciałabym, żeby GREY rozwijał się w nowych obszarach, które przekładają się na sprzedaż klienta, pomagając uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku – podsumowuje Monika Borowiecka, Trade Marketing Manager, GREY group.

W oparciu o ekspercką wiedzę oraz głębokie doświadczenie Moniki, GREY chce rozwijać w swoim portfolio usług wydajne oraz efektywne narzędzia komunikacji marketingowej, a także pozyskać nowych klientów, którzy chcą się rozwijać, umacniać swoją pozycję oraz, przede wszystkim, odnotowywać wzrosty przychodów i sprzedaży swoich produktów oraz usług.

– Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Monika zdecydowała się dołączyć do zespołu GREY group. Jestem przekonana, że dzięki jej doświadczeniu będziemy mogli zaoferować naszym klientom odpowiednie narzędzia, które wzmocnią konkurencyjność na każdym etapie sprzedaży – uważa Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group w Polsce.

KL