Change i Value Media, współpracując ze sobą ściśle w ramach Group One, wspólnie przygotowały koncepcję promowania Roberta Lewandowskiego jako marki. Finalnym efektem tego projektu jest stworzenie znaku firmowego „RL” i serwisu www, prezentującego sylwetkę i dokonania najpopularniejszego polskiego sportowca.
Prace rozpoczęły się w 2014 r. i pierwszy etap – stworzenie znaku i identyfikacji wizualnej marki RL – właśnie się zakończył. W zamyśle twórcy logotypu opartego na inicjałach piłkarza, ma on symbolizować waleczność, dynamikę i pozytywne emocje Roberta Lewandowskiego. Graficznie punktem wyjścia do tworzenia logo były dwa symbole – sylwetka Roberta z piłką i jego triumfalny gest po strzeleniu gola. Od tej pory we wszystkich materiałach marketingowych sygnowanych przez najpopularniejszego polskiego futbolisty będzie pojawiać się charakterystyczne logo RL.
Agencja Change zapowiada, że serwis www Roberta Lewandowskiego, który jest w końcowej fazie testów, wkrótce zostanie uruchomiony.
MO