Logo

Marketing MIX

Kampania „Czułe historie” marki Tous na Dzień Matki

W prasie i Internecie trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej marki TOUS. Za zakup mediów i realizację projektu odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Kolejna odsłona „Czułych historii” marki TOUS koncentruje się wokół Dnia Matki. Działania komunikacyjne w ramach kampanii „Czułe historie” realizowane są w Internecie oraz prasie. Spoty odnoszą się bezpośrednio do strony internetowej www.TOUS.com, na którą kierowani są internauci i czytelnicy. Kampania bazuje na ciepłym, wzruszającym klipie podejmującym temat czułości i miłości w rodzinie.

[youtube=”5eaa3L6vMhs”]

Klip stanowi zwiastun najnowszej kampanii reklamowej kolekcji biżuterii na sezon Wiosna – Lato 2015. W filmie przedstawiono historię członków rodziny spędzających wspólnie 15 minut dziennie. Producentką klipu jest María Sosa (Sofa Experience), współpracująca wcześniej z marką TOUS. Zdjęcia do kampanii wykonał Nacho Alegre (Motif Management). W eleganckiej produkcji zaprezentowano barwne portrety mamy, taty i córki. W estetyczny sposób zaprezentowano także nową kolekcję biżuterii marki TOUS na sezon Wiosna – Lato 2015.

[galeria=”1″]

Za zakup mediów i koordynację kampanii odpowiada dom mediowy UM.

www.tous.com

KL