Logo

Marketing MIX

Totemy Prestigio zarządzają treścią centrum handlowego

Centrum handlowe Sarajevo jest jednym z największych i najmodniejszych tego typu obiektem w Bośni i Hercegowinie. Usytuowane w samym centrum Sarajewa stało się popularnym miejscem robienia zakupów czy spotkań w restauracjach, kawiarniach oraz korzystania z szerokiej oferty rozrywkowej. Obiekt jest własnością All Shiddi Group, która posiada sieć ekskluzywnych hoteli i centrów handlowych na całym świecie.

Rozwiązania Digital Signage czyli system zarządzania kontentem informacyjnym oraz reklamowym idealnie sprawdza się w miejscach takich jak duże centra handlowe. Dzieje się tak dlatego, że elektroniczna prezentacja treści jest bardziej czytelna niż tradycyjne formy komunikacji, a po wtóre wyświetlanie treści z poziomu komputera jest szybkie i wygodne. Infokioski rozlokowano przy głównym wejściu, gdyż tam przewija się najwięcej osób. Dwa ekrany ustawiono na pierwszym piętrze naprzeciw dwóch wejść do centrum. Kolejny monitor znalazł się na poziomie -1, gdzie umiejscowiona jest maszyna do zakupu biletów parkingowych.

[galeria=”1″] 

Rozwiązania DS Prestigio wyświetlają informacje o centrum handlowym. Mechanizm opiera się na przeglądarce oraz dostępie do sieci Wi-Fi. Strona startowa pokazuje topografię centrum handlowego, usytuowanie sklepów oraz trwające promocje i wyprzedaże. Totemy wyświetlają także reklamy poszczególnych sklepów i brandów lecz póki co darmowo. Niemniej rozlokowanie infokiosków daje możliwość skutecznego dotarcia z przekazem reklamowym w przyszłości. System zintegrowano z ogromnym, zewnętrznym ekranem wyświetlającym animacje 3D.

Wybór rozwiązania Prestigio podyktowany był jego prostotą, przyjaznym interfejsem oraz finalną ceną wdrożenia. Z kolej mechanizm wyświetlania kontentu w oparciu o format przeglądarki daje duże możliwości elastycznego dopasowywania czy zmieniania treści z poziomu komputera PC zarządzającego systemem.

www.prestigio.pl

 KL