Logo

Marketing MIX

 „Jesteś lepszy niż ta praca” – kolejna odsłona kampanii portalu Monster Polska

Kolejny etap kampanii przygotował Codemedia – największy, niezależny dom mediowy. Kampania obejmuje swym zasięgiem lokalne rozgłośnie radiowe oraz Internet.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku monsterpolska.pl, jako portalu pracy i kariery dla kandydatów, którzy szukają pracodawcy oraz zachęcenie ich do podjęcia próby znalezienia lepszej posady.

– Nasza kampania ma na celu zmotywowanie kandydatów, zarówno tych aktywnie poszukujących pracy, jak i tych pracujących do rozpoczęcia poszukiwania lepszego i ciekawszego miejsca realizacji zawodowych aspiracji. Aktualne działania w radiu i Internecie są kontynuacją zimowej odsłony kampanii medialnej przygotowanej przez dom mediowy Codemedia  – podkreśla Małgorzata Majewska, Marketing Manager Monster Polska.

Działania komunikacyjne skierowane są do osób aktywnych zawodowo mieszkających w dużych miastach. Obecna kampania radiowa obejmuje swoim zasięgiem Warszawę i Wrocław. W kolejnych miesiącach planowane są kolejne miasta. Stacje radiowe to Eska, RMF Maxxx, Eska Rock i Radio Rock.

– Kampania radiowa bazuje na 15” spotach i jest kontynuują styczniowej kampanii telewizyjnej. Zostanie ona wsparta kampanią w YouTubie, a w celu zbudowania interakcji z użytkownikiem użyjemy bannerów towarzyszących oraz nowych kart pojawiających się na spocie po prawej stronie. Karty YouTube mają zastąpić wkrótce mało estetyczne adnotacje. 4 różne spoty będą wykorzystane w TrueView InStream w serwisie YouTube oraz kampanii Google LightBox – tłumaczy Bartosz Ziętek, Group Account Director w Codemedia.

Kampania Lightbox również będzie nastawiona i rozliczana za interakcję z użytkownikiem. Każdy spot będzie kierowany na serwisy dopasowane do danej grupy zawodowej. Codemedia jest partnerem strategicznym Monster Polska Sp. z o.o. od grudnia 2014r.

www.monsterpolska.pl

JK