Akcja promocyjna ma na celu wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów, którzy utożsamiają się z hasłem „Zdrowe nie znaczy nudne”. Przez cały okres trwania loterii codziennie jedna osoba wygrywa rower Kross, a w wielkim finale do wygrania będzie samochód Opel Adam. Aby wziąć udział w loterii należy kupić produkt firmy Kupiec, zachować paragon oraz opakowanie i zarejestrować się na konkursowej stronie.
Na potrzeby loterii ruszyła kampania reklamowa w Internecie. Działania nagłaśniające akcję są prowadzone także na fanpage’u „Zdrowe nie nudne” oraz „Coś na ząb”. Kampania obejmie także wybrane tytuły prasy kobiecej i stacje radiowe, działania in-store oraz dodatkowe działania, m.in. współpracę z blogerami, konkurs dla detalistów, outdoor.
Ufundowane nagrody w loterii – rowery wpisują się w hasło towarzyszące marce – „Zdrowe nie znaczy nudne”. Kupiec promuje w ten sposób zdrowy styl życia polegający na zbilansowanej diecie i aktywności fizycznej. Pula nagród w loterii ma wartość 170 000 zł, akcja promocyjna trwa do 15.09. br.
JK