Logo

Marketing MIX

„Nie śmieć w sieć” – nowa kampania Aquanet

W połowie kwietnia ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna, organizowana przez Aquanet SA. Ma ona na celu uświadomienie mieszkańcom Poznania, że odpowiedzialność za stan sieci kanalizacyjnej ponoszą wszyscy jej użytkownicy.

Wiele osób traktuje odpływy kanalizacyjne jak kosze na śmieci. Wrzucane do nich odpady nie tylko tworzą zatory, ale stanowią również zagrożenie dla pożytecznych mikroorganizmów, które oczyszczają ścieki w oczyszczalniach. Większość błędów użytkownicy popełniają nieświadomie. Stąd pomysł Aquanetu na kampanię pod hasłem „Nie śmieć w sieć”. Ma ona na celu poinformowanie użytkowników o konsekwencjach nieumyślnego pozbywania się śmieci oraz podsuwa rozwiązania bezpiecznej utylizacji wszystkich, nawet pozornie niewielkich odpadów.

Komunikacja prowadzona jest na terenie Poznania, a jej zakres obejmuje takie nośniki jak citylighty, plakaty w budynkach mieszkalnych, materiały prasowe oraz Internet. Działania będą trwały do końca bieżącego roku. Za działania w ramach kampanii odpowiada agencja reklamowa about ad.

www.aquanet.pl

JK