Logo

Marketing MIX

Biały listek CSR dla ANWIL

ANWIL znalazł się w elitarnym gronie firm uhonorowanych Listkami CSR przez tygodnik „Polityka” i firmę doradczą Deloitte. Włocławska spółka z Grupy ORLEN otrzymała wyróżnienie w związku z prowadzonymi w 2014 roku projektami w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju.

Wyróżnienie ANWIL Białym Listkiem CSR jest związane przede wszystkim z podejmowanymi przez spółkę działaniami w zakresie wdrażanie kategorii zarządczych rekomendowanych przez normę ISO 26000 oraz podejmowanie inicjatyw, które mają służyć poprawie otoczenia, w którym funkcjonuje firma z Grupy ORLEN.

– Otrzymane wyróżnienie jest wyrazem uznania m.in. dla powołania przez nas do życia Fundacji ANWIL dla Włocławka. Cieszy nas, że jej działalność, choć ma wymiar lokalny, została doceniona na arenie ogólnopolskiej. To dla nas najlepszy sygnał, że podjęliśmy słuszną decyzję, aby wspierać organizacje i inicjatywy, których nadrzędnym celem jest rozwój naszego miasta –  podkreśla Jacek Podgórski, Prezes Zarządu ANWIL.

Tygodnik „Polityka” już po raz czwarty zaprosił największe przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce do udziału w rankingu. Ankiety trafiły do 800 największych przedsiębiorstw o przychodach powyżej 250 mln zł. Pytania dotyczyły siedmiu obszarów zrównoważonego rozwoju zgodnie z wytycznymi normy ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

JK