Kampania komunikacyjna realizowana przez Hill+Knowlton Strategies przy okazji premiery gry wideo „Lords of the Fallen” (CI Games) została nagrodzona w konkursie 2015 SABRE Awards EMEA w kategorii: TECHNOLOGY: SOFTWARE.
To jedyna statuetka Gold SABRE Award zdobyta w kategorii głównej, która w tym roku trafiła do Polski. Nagrodzony projekt był obsługiwany przez zespół w składzie: Tomasz Relewicz, Krzysztof Rygiel, Kamil Ściana i Rafał Sałak. Do tej pory, kampania H+K Strategies zdobyła dwie nagrody i wyróżnienie w konkursie Magellan Awards 2014.
Wśród działań wspierających launch Lords of the Fallen znalazły się m.in.: konferencja prasowa dla dziennikarzy, analityków giełdowych, partnerów i udziałowców CI Games, wysyłka kreatywna w dniu premiery gry oryginalnych materiałów prasowych do 30 dziennikarzy najbardziej zasięgowych mediów (telewizja, radio, prasa, online) oraz aranżacja prawie 100 przedpremierowych testów gry. W ciągu miesiąca działań H+K Strategies wygenerowało blisko 1000 publikacji o „Lords of the Fallen”, w tym m. in. materiały RTV w Panoramie, Teleexpresie, TVN Biz, Polsat News i Polskim Radiu.
Opis kampanii TUTAJ.
JK