Logo

Marketing MIX

Carex oraz Disneymedia+ we wspólnej akcji promocyjnej

Carex to marka, która w swym portfolio posiada antybakteryjne mydła, chusteczki oraz żele do rąk. Wraz z platformą Disneymedia+ przygotowała specjalną akcję konkursową dla najmłodszych. Polega ona na stworzeniu unikalnej przypominajki, dzięki której pociechy będą pamiętały o systematycznym myciu rąk.

Carex Kids to linia mydeł i żeli antybakteryjnych dla dzieci. Na potrzeby akcji zyskały one specjalne opakowania z promocyjnymi zawieszkami zachęcającymi do udziału w konkursie. Każda z nich posiada kolorowe tatuaże z ulubionymi bohaterami seriali kanału Disney Junior: Księżniczką Zosią, Piratem Jake’iem, Mikim, Minnie oraz Donaldem i Daisy.

Zabawa zaczyna się już od momentu zakupu dowolnego produktu marki Carex i zarejestrowania paragonu na internetowej stronie konkursu. Tam, wraz z animowanymi postaciami Disneya, na najmłodszych czeka kreator unikalnych przypominajek dotyczący… mycia rąk. Dzieci mogą wybrać odpowiednie tło i dodatki, a przede wszystkim – swojego ulubionego bohatera, który będzie im przypominał o systematycznym myciu dłoni. Inspirując dzieci do kreatywnej zabawy, Carex daje szansę wygrania jednej z 600 nagród: gigantycznych pluszaków, książek i płyt muzyką z filmów Disneya.

Akcja będzie wspierana billboardami sponsorskimi emitowanymi na kanałach Disney Channel i Disney Junior oraz za pomocą emisji specjalnych spotów na portalu YouTube. Promocja potrwa do 03.07 br. Fundatorem nagród jest firma PZ Cussons S.A., właściciel marki Carex. Projekt realizują i koordynują agencja reklamy Fenomem Sp. z o.o. oraz Disneymedia+.

Szczegóły dotyczące akcji: TUTAJ

JK