Agencja Sequence Media specjalizuje się w realizacji niestandardowej reklamy zewnętrznej. Tym razem podjęła wyzwanie stając do przetargu na branding głównych ulic Warszawy.
Przetarg na dekorację reklamową głównych ulic Warszawy zorganizowany został przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawa. Agencja Sequence Media wygrała przetarg. W ciągu tygodnia agencja zamontowała na latarniach miejskich 1253 dwustronnych reklam o wymiarach 70×150 cm. Banery montowane są do latarni przy pomocy specjalnie zaprojektowanych uchwytów, które napinają kreacje i zabezpieczają je przed silnym wiatrem. Agencja Sequence Media jest jedyną firmą posiadająca tak dużą ilość systemów mocowań reklam do latarni. Reklamy promujące wydarzenie montowane były również na kładkach drogowych.
Kampania reklamowa zapowiadająca finałowy mecz Ligi Europy w piłce możnej prowadzona jest na większości głównych ulic Warszawy: Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście, Marszałkowska, Emilii Plater, Plac Trzech Krzyży, Aleje Ujazdowskie, Aleje Jerozolimskie i Aleja Poniatowskiego, Świętokrzyska, Francuska, Żwirki i Wigury, Towarowa Aleja Zieleniecka, Wybrzeże Szczecińskie, Raszyńska, Krzyckiego, Kasprzaka, Prądzyńskiego.
Ekspozycja potrwa do dnia meczu, czyli do 27 maja br.
JK