Logo

Marketing MIX

Trwa konkurs „Leć za Leszkiem”

Leszek Chmielewski znów wyruszył w świat. Niedawno udał się z wizytą do Brazylii, gdzie dzięki niemu moda na fryzurę „na kapsel” opanowała cały kraj. Za sprawą jego obecności w Afryce, powstała pierwsza lodowa sauna. Leszek nie zwalnia tempa – podróżuje i inspiruje do kolejnych działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”.

Co tydzień na stronie internetowej pojawią się zdjęcia przedmiotów związanych z egzotycznymi krajami i marką Lech Premium. Na ich podstawie uczestnik będzie musiał przedstawić własną inspirację, która będzie połączeniem obu tych elementów. Prace konkursowe – fotografie lub grafiki – można zamieszczać na oficjalnej stronie internetowej konkursu. Najciekawsze z nich wyłoni jury – te z najwyższą oceną zostaną nagrodzone.

Nagrodę w konkursie stanowią vouchery na zakup biletów lotniczych. Każdego tygodnia będzie można wygrać 7 voucherów o wartości 2 000 złotych i 1 wart 6 000 złotych.

Konkursowi „Leć za Leszkiem” towarzyszyć będzie komunikacja, która obecna będzie w telewizji, Internecie oraz na outdoorze. Pomysłodawcą konkursu i podmiotem odpowiedzialnym za jego realizację jest agencja Lubię to. Kampanię ATL przygotowała agencja GPD, a działania PR prowadzi Publicon. Głównym partnerem akcji jest eSky.pl. Konkurs „Leć za Leszkiem” potrwa do 28 czerwca.

Więcej szczegółów: TUTAJ

JK