Logo

Marketing MIX

Philips przedłuża współpracę z Anną Dereszowską

Aktorka od 2014 roku pełni funkcję Ambasadorki kategorii Pielęgnacji Kobiecej. Tak jak dotychczas, swoim wizerunkiem wspierać będzie produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji twarzy oraz depilacji światłem IPL.

Rozpoczęta we wrześniu ubiegłego roku współpraca między Anną Dereszowską a marką Philips od początku układała się bardzo dobrze. Aktorka swoim wizerunkiem wspierała kategorię Pielęgnacji Kobiecej i w ciągu roku powstało kilkanaście filmów produktowych z jej udziałem dostępnych na youtube i vod oraz wiele materiałów promocyjnych. Anna Dereszowska wzięła też udział w dwóch konferencjach prasowych marki Philips

Jak pokazały zlecone przez markę Philips badania[1] Anna Dereszowska jest bardzo popularna – 9 na 10 respondentów wskazało, że wcześniej już ją widziało, a dodatkowo 75% spontanicznie wskazywało jej nazwisko na podstawie zdjęcia. Co jednak ważniejsze, aktorka budzi bardzo pozytywne emocje, a większość badanych kobiet ocenia ją pozytywnie zarówno ze względu na wygląd jak i osobowość. Anna Dereszowska została oceniona jako piękna, zadbana kobieta z doskonałą cerą i włosami, miła, pogodna, inteligentna i nowoczesna osoba, a także bardzo dobra aktorka. Nic więc dziwnego, że marka Philips zdecydowała się przedłużyć współpracę z tak dobrze postrzeganą Ambasadorką.

Anna Dereszowska swoim wizerunkiem przez kolejny rok będzie wspierać promocję produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji twarzy i depilacji światłem, a przede wszystkim nowości marki np.: urządzenia VisaPure Advanced, lokówki automatycznej ProCare czy nowe modele Philips Lumea. Już wkrótce można więc spodziewać się kolejnych materiałów marki Philips z udziałem gwiazdy.

JK 

 

 

[1]Badania realizowane metodą CAWI przeprowadzono na grupie kobiet w wieku 20-45 zamieszkujących miasta powyżej 100 000 mieszkańców w dniach 04-11 05. 2015.