Logo

Marketing MIX

Nowa kolekcja Porta BALANCE

Wiosną Porta KMI Poland zainicjowało kampanię marketinową „Otwórz się na możliwości”. W ramach nowej linii komunikacji z klientem powstała kolekcja drzwi wewnętrznych.

Według informacji producenta, najnowsza linia drzwi firmy Porta stanowi idealny wybór dla tych wszystkich, którzy cenią sobie ciepłe, przytulne i ponadczasowe wnętrza. Porta BALANCE to przykład nieprzemijającej elegancji i klasycznej estetyki, dlatego sprawdzi się jako dopełnienie aranżacji w stylu skandynawskim lub rustykalnym. Drzwi z tej linii doskonale wkomponują się w charakterystyczny dla tych stylów minimalizm, przestronność i zwrot ku naturze.

– Kolekcja Porta BALANCE powstała z myślą o osobach, które szukają ponadczasowych rozwiązań pod względem jakości wykonania, jak również estetyki. Z pewnością przypadnie do gustu tym, którzy marzą o domu tradycyjnym, ciepłym i przyjaznym, ale nie nudnym – mówi Renata Szymańska, Specjalista ds. Promocji w Porta KMI Poland.

Porta BALANCE obejmuje 11 różnych modeli. Skrzydła o konstrukcji ramiakowej w zależności od modelu składają się z wypełnień płycinowych lub szklanych z hartowaną szybą matową o grubości 4 mm. Drzwi mogą być wyposażone w zamek na klucz zwykły, z blokadą łazienkową lub dostosowany pod wkładkę patentową. Wszystkie skrzydła z linii Porta BALANCE oferowane są w szerokości 60-100 cm i można je dowolnie zestawiać w drzwi podwójne.

Najnowsza kolekcja w ofercie Porta dostępna jest w 13 odcieniach, z okleiną Portasynchro 3D lub Portaperfect 3D. Oba warianty okleiny wiernie odwzorowują strukturę i kolor drewna, co pozwoliło uzyskać trójwymiarową głębię i urok naturalnego forniru. Dodatkowo okleina Portaperfect 3D dzięki efektowi HAPTIC oferuje nie tylko wrażenia wizualne, ale także unikalną możliwość doświadczenia struktury drewna za pomocą dotyku.

 www.porta.com.pl

JK