Logo

Trade marketing

POS Media Poland z Tesco

POS Media Poland, wiodąca agencja medialna w zakresie reklamy Point of Sale i Tesco Polska podpisały umowę o współpracy na wyłączność dotyczącą kampanii reklamowych i promocyjnych we wszystkich sklepach Tesco w Polsce.

Tesco Polska ma obecnie ponad 440 hipermarketów i supermarketów. Dzięki udanej współpracy ze sklepami Tesco w Europie POS Media świadczy profesjonalne i sprawdzone usługi dla reklamodawców, pomagając klientom podejmować decyzje w najważniejszej fazie zakupów – w sklepach.

POS Media opracowała koncepcję reklamy w sklepach, uwzględniającą  istniejące i nowe media, takie jak nośniki wejściowe, nośniki mediów na półkach (shelfstopery, oznaczenia regałów), grafiki podłogowe i przykasowe nośniki mediów. POS Media będzie także opracowywać nowe nośniki mediów i postępowe koncepcje, które zostały z powodzeniem przetestowane w innych krajach europejskich.

JK