Logo

Marketing MIX

Motorola wraca na rynek

Motorola – jedna z najbardziej kultowych marek z dziedziny telefonów komórkowych, wraca na polski rynek. Relaunchowi Motoroli towarzyszy kampania w Internecie i na outdoorze.

Promowany jest w niej nowy smartfon serii Moto G, który, jak informuje producent, wyróżnia się wysoką wodoodpornością, wytrzymałą baterią, doskonałymi głośnikami oraz małą wagą. Model wyposażony jest również w najnowsze oprogramowanie Android w czystej postaci. Oznacza to, że użytkownik znajdzie na ekranie tylko najbardziej podstawowe aplikacje czy ikony, a pozostałe będzie mógł ustawić zgodnie ze swoimi preferencjami. Obudowy urządzeń dostępne są w wielu kolorach, co także daje możliwość daleko idącej personalizacji telefonu.

Działania reklamowe serii Moto G w Internecie obejmą strony główne największych portali horyzontalnych oraz You Tubie. Reklamy pojawią się także na stronach internetowych związanych z rozrywką. Kampania uzupełniona będzie działaniami na Facebooku, w sieci kontekstowej Google Display Network oraz mailingami. Wyróżnikiem działań w mobile’u będzie rich-mediowa kreacja, w której użytkownik sam będzie mógł zmienić i dopasować kolor obudowy do własnych preferencji, oraz głębiej zapoznać się z wybranymi właściwościami nowego modelu serii G.

Uzupełnieniem działań w Internecie będzie kampania outdoor-owa z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.

Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Produkty Motoroli dostępne są u największych operatorów komórkowych w Polsce oraz sieciach sklepów z asortymentem elektronicznym.

www.motorola.com

JK