Od kilku dni w sieci można zobaczyć zapowiedzi nowej kampanii wspierającej zasięg 4 sieci w Play. Akcja teaserowa wspiera „Play Rekord Polski 100-WAY” – imprezę, podczas której będzie bity rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY. Za strategię, kreację oraz obsługę online kampanii odpowiada Isobar Polska.
Materiały internetowe były nagrywane na lotnisku we Włocławku. Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, aktorzy występujący w reklamach Play w roli sprzedawców, wykonali dwa skoki spadochronowe w tandemie. Na Facebooku, Instagramie, YouTube i Snapchacie marki można oglądać zrealizowane materiały reklamowe oraz relację z wydarzenia.
– Strategia aktywacji „Play Rekord Polski 100-WAY”, którą zaproponowaliśmy marce Play idealnie oddaje wyznawaną przez nas koncepcję „ideas without limits”. Dążymy do tego, aby proponować naszym klientom rozwiązania, które są efektywne oraz przemawiają do wyobraźni konsumentów – mówi Artur Manista, Business Development Director w Isobar Polska.
Dyscyplina BIG-WAY to sport ekstremalny, który polega na układaniu w powietrzu figur przez skoczków spadochronowych. Rekord Polski będzie bity podczas imprezy „Play Rekord Polski 100-WAY”, która odbędzie się w dniach 11-14 sierpnia w czeskiej miejscowości Klatovy. 100 skoczków spadochronowych spróbuje ułożyć w powietrzu formację w barwach narodowych.
Kampania online wspierana jest przez spoty TV, za przygotowanie których odpowiadała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował MediaCom Warszawa.
Materiał video „Lot po zasięg 4 sieci w Play” i „Czasem mamy ochotę polatać”: TUTAJ oraz TUTAJ
JK