Logo

Trade marketing

DRUKARNIA TAKT po raz pierwszy na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

Do wystawców targów dołączyła DRUKARNIA TAKT, oferująca usługi poligraficzne od przygotowania do gotowego produktu.

TAKT to nowoczesna DRUKARNIA oraz największa w Polsce i jedna z liczących się w Europie TŁOCZNIA płyt CD/DVD, posiadająca długoletnie doświadczenie – 25 lat na rynku. Firma w pełni z polskim kapitałem zatrudnia ok. 300 pracowników, dostarczając swoim krajowym i zagranicznym  Klientom opakowania zróżnicowane pod względem poszczególnych branż, konstrukcji, uszlachetnień, długości serii produkcyjnych oraz wymogów logistycznych. TAKT dysponuje nowoczesnym, parkiem maszynowym – Heidelberg, Kolbus, Müller Martini. Firma posiada również szereg certyfikatów, między innymi: ISO9001, ISO14001, wykorzystuje surowce certyfikowane FSC.

Drukujemy, tłoczymy, pakujemy…

Jak informuje producent, w jego ofercie można znaleźć kompleksowe usługi poligraficzne, począwszy od współpracy na etapie tworzenia projektu graficznego – własny dział projektowy, który tworzy siatki, makiety produktów, poprzez druk, kaszerowanie, sztancowanie, wklejanie okienek foliowych, klejenie, pakowanie ( foliowanie termokurczliwe i luźne, insertowanie, sortowanie) oraz dostawę. TAKT oferuje opakowania z tektury litej oraz kaszerowanej dowolnymi okleinami, wykonanej techniką druku offsetowego. Produkuje także książki w oprawie twardej, miękkiej i zeszytowej. Oferta została wzbogacona o uszlachetnienia druku takie jak: lakiery (dyspersyjny, matowy, błyszczący, UV – w tym punktowo, matowy, błyszczący i z brokatem, puchnący), laminowanie folią matową, błyszczącą , soft touch , tłoczenia wklęsłe i wypukłe, hot stamping, techniki łączone.

– Ponieważ nikt nie lubi ograniczeń, dlatego cenimy rozwiązania, które pozwalają nam realizować produkcje zgodnie z przyjętą koncepcją i zamierzeniem Klienta. Dla Nas trendem jest jakość – podsumowuje Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager DRUKARNI TAKT.

Doskonałość bez kompromisów

Jakość produktów TAKT-u, została wielokrotnie doceniona w  postaci nominacji i nagród, nie tylko na rynku polskim. DRUKARNIA ma na swoim koncie nominacje do Nagrody ZŁOTEGO GRYFA oraz GRAMMY oraz zdobycie Nagród ZŁOTEGO GRYFA w 2014 i 2015 r.

– W czasie nadchodzącego Festiwalu zaprezentujemy na naszym stoisku szeroką gamę możliwości produkcyjnych opakowań z tektury litej i kaszerowanej, opakowań wyróżniających się na rynku, opakowań innowacyjnych oraz tych które zostały nagrodzone w różnych konkursach – mówi Joanna Stanowicka-Ozga.

DRUKARNIA TAKT zaprasza na swoje stoisko F6 – 9-10 września do Hali EXPO XXI w Warszawie.

Złoty partner PACK TRENDS

TAKT jest również złotym partnerem konferencji PACK TRENDS, gdzie wystąpi z prelekcją „Opakowania na miarę nagród ZŁOTEGO GRYFA i GRAMMY – innowacyjne rozwiązania TAKT”.

Opakowanie od dawna nie służy wyłącznie do ochrony produktu oraz informowania o jego zawartości. O najciekawszych przejawach tego trendu, na miarę nagród ZŁOTEGO GRYFA I GRAMMY oraz wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań opowiedzą Joanna Stanowicka-Ozga – Marketing Manager oraz Stanisław Gil – Kierownik Działu Projektowego, Zespół DRUKARNI TAKT. Istotnym punktem spotkania będzie prezentacja oraz omówienie opakowań innowacyjnych, wyróżniających się na rynku, realizacji charakteryzujących się wysoką jakością, niezwykle istotną w tak dynamicznie rozwijającej się branży.

Konferencja PACK TRENDS odbędzie się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, 10 września w warszawskiej Hali EXPO XXI.

Pełna agenda konferencji TUTAJ

Bezpłatna rejestracja: packtrends@oohmagazine.pl

www.festiwalmarketingu.pl

www.takt.eu

 

JK