INEA, największy w Wielkopolsce alternatywny operator multimedialny i jedna z czterech największych sieci kablowych w kraju, wybrała ZenithOptimedia Group do obsługi swojego budżetu mediowego.
ZenithOptimedia będzie odpowiadać za kompleksową realizację działań mediowych, w tym za planowanie komunikacji, planowanie i zakup mediów offline i online (również zakup w modelu AOD), działania efektywnościowe, SEM i SEO. INEA nie korzystała wcześniej z usług domu mediowego. Ofertę ZenithOptimedia Group wybrała w wyniku przetargu.
– INEA intensywnie zwiększa dostępność swojej oferty w regionie, dlatego potrzebujemy kreatywnego partnera, który jak najlepiej wykorzysta potencjał naszej marki pozycjonując ją w mediach tradycyjnych jak i internetowych – mówi Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta INEA.
Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będzie kampania, która rozpocznie się w drugiej połowie sierpnia. Jej celem jest zbudowanie świadomości nowej oferty INEA, kierowanej do trzech grup odbiorców: rodzin, studentów i seniorów oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Z uwagi na zasięg sieci operatora, kampania będzie realizowana w mediach docierających do mieszkańców Wielkopolski: w radiu, prasie, kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Również kampania online będzie precyzyjnie targetowana do użytkowników znajdujących się w zasięgu sieci INEA.
Za bieżącą obsługę INEA oraz planowanie i zakup mediów odpowiada zespół Zenith. Kampanię efektywnościową, działania w wyszukiwarkach i zakup mediów w modelu AOD realizuje Performics.
JK