Logo

Marketing MIX

Wielka Akcja Edukacyjna na Festiwalu Marketingu

Na targach będzie prowadzona Wielka Akcja Edukacyjna, w ramach której zostaną rozdystrybuowane bezpłatne książki o inwestycjach, mające na celu edukację polskiego rynku kapitałowego.

Darmowy program edukacyjny jest prowadzony przez trzech równorzędnych partnerów: Gazetę Giełdy Parkiet, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych oraz Dom Maklerski XTB. X-Trade Brokers to dom maklerski, który oprócz udostępniania najnowocześniejszych technologii tradingowych i instrumentów finansowych, stawia sobie za cel edukację inwestorów.

– Organizując działania edukacyjne, współpracujemy z ekspertami i praktykami rynku. Traktując działalność edukacyjną jako istotny filar naszej misji, udostępniamy inwestorom dużą jej część za darmo. Ponadto organizujemy również bezpłatne szkolenia i bierzemy udział w konferencjach branżowych – mówi Eliza Kleniewska, Events Coordinator w X-Trade Brokers.

Jak informuje dom maklerski, w ciągu 10 lat rozdano blisko 30 tysięcy egzemplarzy książek w wersjach papierowych oraz idące w setki tysięcy egzemplarze w wersji elektronicznych. W przeciągu ostatnich 3 lat przeprowadzono około 20 szkoleń miesięcznie, ucząc blisko 20 tysięcy inwestorów.

Na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, który odbędzie się 9-10 września w warszawskiej Hali EXPO XXI, będzie można zapoznać się z dwoma darmowymi pozycjami. 

W ramach Wielkiej Akcji Edukacyjnej zostaną rozdane: „Forex dla bystrzaków” – kompendium wiedzy dla początkujących inwestorów i „Ryzykować trzeba umieć” – pozycja skierowana do bardziej doświadczonych traderów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.

www.odbierzksiazke.pl

www.xtb.pl

www.festiwalmarketingu.pl

JK